Tuesday, May 22, 2012

Ku bErserah..

Selesai sudah hari ni temuduga untuk GA..huh~ nebes sangat. harap-harap semoga Tuhan memberkati. Yang penting itulah yang terbaik dari saya sebentar tadi..Saya percaya Tuhan ada beserta saya..Amen. Selebihnya biar Tuhan yang bekerja. Saya tau terlalu banyak kelemahan sebentar tadi. Lepas ini, saya kena berusaha bersungguh-sungguh untuk kejayaan. Mungkin saya sekarang sedar dari mimpi..bukan senang nak capai kejayaan..terlalu banyak cubaan,pengorbanan, kesabaran..RLKA, next goal for me to gain,.apa la guna saya di sini jika tidak mengusahakan sesuatu..mungkin inilah kehendak saya..saya akan berbuat setakat yang mampu. Saya ingin menjadi Doktor Falsafah..itulah my impian saya sejak dari bangku sekolah lagi..haha. Saya tau inilah satunya cara untuk mengangkat taraf kehidupan saya dan terutama keluarga saya di mata DUNIA. Oleh itu saya mohon agar TUHAN sentiasa pimpin saya walau setiap langkah sekalipun..di mana pun saya berada..TUHAN ITU PASTI. Saya claim janji Tuhan.

No comments: